10 Juni organiseert de Lions Badhoevedorp hun benefiet lustrum party.
Scouting Terraqua is een van de begunstigde voor dit evenement, er is nog ruimte voor deelname.

Van oorsprong kende Badhoevedorp twee scoutinggroepen: Scouting Lady Baden Powell en Scouting Leeghwater. De Lady Baden Powellgroep was een landgroep en de Leeghwatergroep was een watergroep.

Vanaf september 2022 zijn de beide groepen samen verder gaan onder de naam Scouting Terraqua. De naam komt van Terra (aarde) en Aqua (water) omdat wij als nieuwe groep zowel land- als waterscouting bieden. Bij Scouting Terraqua worden er leuke en spannende activiteiten worden aangeboden waarmee meiden en jongens zich persoonlijk kunnen ontwikkelen.

Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Kom langs of neem contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.