Kom ook eens kijken!

Bij elke speltak geldt dat het mogelijk is om vier keer te komen kijken voordat er over wordt gegaan tot inschrijving. Het inschrijvingsformulier zal na afloop van deze drie opkomsten gegeven worden. Het is ook mogelijk om wat langer te komen kijken met onze strippenkaart. Voor €10 kunnen nog meer opkomsten meegekeken worden. Om deel te nemen aan bijzondere activiteiten zoals kampen of regioactiviteiten, is het wel nodig om lid te worden.

Inschrijving

Voor mensen die willen inschrijven dient een inschrijfformulier ingediend te worden, dit voor de leden administratie en contributie.
De staff van de speltakken kan een formulier meegeven wanneer een potentieel lid komt kijken, maar deze kan ook hier gedownload worden en geprint ingeleverd worden bij de relevante staff.

Contributie 2024

Elk kwartaal zal per automatische incasso de contributie geïnd worden. Dit zal plaatsvinden rond de 25e van de eerste maand van het kwartaal. Dit hoogte van de contributie per kwartaal in 2024 is:

• Bevers (4-7) € 39,00
  • Dolfijnen (7-11, water) € 45,00
  • Welpen (7-11, land) € 41,50
  • Zeeverkenners (11-15, water) € 49,50
  • Scouts (11-15, land) € 45,50
  • Wilde vaart (15-18) € 55,25
  • Loodsen (18-21) € 55,25
  • Manakka's (18+) € 22,50
  • Seniorloodsen (21+) € 22,50

De eenmalige installatiekosten a € 25,- (voor insignes en das) worden bij de eerste contributie betaald.

Bij de kwartaaltarieven zitten alle reguliere activiteiten inbegrepen.

De contributie wordt jaarlijks herzien.

Overige kosten voor leden

Buiten de contributie om zijn er nog andere kosten zoals: aanschaf van het scoutfit/uniform (voor bevers is het een trui die via de groep aangeschaft kan worden), van eventuele truien of shirts van de speltak (via de groep),  van weekendjes, van het zomerkamp en van bijzondere activiteiten.

Opzeggen lidmaatschap

Opzegging van het lidmaatschap geschiedt door de ledenadministratie schriftelijk in te lichten over de opzegging. De contactgegevens van de ledenadministratie zijn te verkrijgen via de teamleiders of het contactformulier. De opzegging verloopt per contributieperiode.