Ben je tussen de 15 en de 18 jaar en heb je niks te doen op zaterdag middag omdat je vrienden saai aan het werk zijn, kom dan eens bij ons langs om een kijkje te nemen.

De Wilde Vaart is een actieve groep jongeren die aan de hand van een zelf bedachte planning spelletjes doet, op kamp gaat, zeilt en nog veel meer leuke dingen doet.

De activiteiten vinden tussen maart en oktober meestal op het water plaats. Er moet natuurlijk ook wel gewerkt worden en dat gebeurt in het winterseizoen, dan gaan namelijk de boten het water uit en worden ze opnieuw opgeknapt.

Er zijn ook programma’s die elk jaar weer terug komen zoals de Roei-, Zeil- en Wrikwedstrijden, de Bacu (een kamp voor jongeren van dezelfde leeftijd), de Admiralencup (een wedstrijd om zo snel mogelijk een afstand afleggen in een Lelievlet), en natuurlijk het Zomerkamp.

Bij de wilde vaart is er geen leiding meer maar begeleiding. Dat komt omdat de wilde vaart een leeftijd heeft dat ze zelfstandig kunnen werken en de begeleiding er is om alles in goede banen te leiden. Je maakt dus je eigen programma.

Ben je nieuwsgierig geworden kom dan eens langs op zaterdag om 13.00 uur.